В днешното забързано време много частни фирми, аутосорсват на професионални архивисти активно да управляват тяхната бизнес документация. Защо?
Растеж
Архивите могат да бъдат използвани в маркетинга и връзките с клиентите, за да се увеличат знанията за марката и информираността. Архивите имат търговска стойност като източник на иновация при новите продукти. Понякога те са буквално пълни с идеи, които могат да бъдат преоткрити и реопаковани за днешния пазар или пък за предоставяне на автентичния класически, ретро и винтидж стил.
Разграничаване
Всяка фирма е уникална със своя собствена история на постижения, фирмена култура, репутация, продукти и хора. Показването на тази история – чрез литературата, в продукт, уеб сайт или материали за служителите – създава лоялност и гордост, които са истинско конкурентно предимство.
Защита
Архивът е паметта на бизнеса – холдингови знания и доказателства за търговска дейност, забравени, когато хората продължат напред. Архивите могат да предоставят доказателства срещу враждебни съдебни спорове, нарушение на търговската марка, или нападение на репутация. Също така, те осигуряват несравним източник на информация за управление.
Излагането на корпоративната памет показва на настоящите служители, че компанията е вече преминала през политическа и икономическа несигурност, технологични и организационни промени, растеж и рецесия.
Какъвто и да е Вашият бизнес, независимо от кой сектор, чрез поддържане на архивите ви запазвате опита, знания и ноу-хау за утрешните мениджърски екипи.
Leave A Comment